:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ اینقدر تو رو دوست دارم از امین رستمی


این قد تو رو دوست دارم که
 هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره

امین رستمی
امین رستمی - اینقدر تو رو دوست دارم
Amin Rostami - Inghad Toro Doos Daram
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 

این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره
این قد برات می میرم ، قد یه دنیا خوبی ، قد هزار تا ستاره
بی تو دلم می گیره ، وقتی تنها می شم ، کارم انتظاره
این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره

وقتی نگاهم می کنی ، قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات ، رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم ، دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت ، غم بزرگ قلبمه

این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره
این قد برات می میرم ، قد یه دنیا خوبی ، قد هزار تا ستاره
بی تو دلم می گیره ، وقتی تنها می شم ، کارم انتظاره
این قد تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو این جوری دوست نداره

وقتی نگاهم می کنی ، قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات ، رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم ، دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت ، غم بزرگ قلبمه




دریافت: picofile

کیفیت: 192
حجم: 4.66

مدت: 3:23



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد