:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ کاش از اول از مجید یحیایی


کاش از اول با یه "نه"
عشقت رو رد کرده بودم

مجید یحیایی کاش از اول
مجید یحیایی - کاش از اول
Majid Yahyaei - Kash Az Aval
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


 
ترانه سرا: میثم مینایی
آهنگ ساز و تنظیم: مجید یحیایی



کاش از اول با یه نه عشقتو رد کرده بودم
تو دلم راه رسیدنت رو سد کرده بودم
چشامو به روی تنهایی تو بسته بودم
به کسی غیر تو وابسته و دلبسته بودم
من بخاطر تو زیر پا گذاشتم دلمو
این دل با محبت و دیوونه و غافلمو
من که چشمای معصومتو میپرستیدم
اما حالا دور اسمت خط کشیدم
اما تو این دل مهربونو تنها میزاری
این دورغه دیگه باور ندارم دوسم داری
دلمو پس میگیرم چون لیاقت نداری
آخه جز عاشق کشی به چیزی عادت نداری
به چیزی عادت نداری ، به چیزی عادت نداری
من دارم میشم دیوونه مثل تو
دلم میگیره هی بهونتو
این دلم طاقت نداره
کاش از اول نمی دیدم تو رو
خاطراتتو بردار و برو
این منم که بی قراره


دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
حجم: 6.15

مدت: 2:41



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد