:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ عشق ویرانگر از جهان


ای عشق ویرانگـــر، دست از سرم بــــردار
اشکی که مــی ریزم از دیـده بــاور دار
با دست تــــو ویرون شدم
دست از ســـرم بردار
من را به حــــــال خود گذار ...

جهان
زنده یاد جهان - عشق ویرانگر
Jahan - Eshgeh Verangar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

ای عشق ویرانگر دست از سرم بردار
اشکی که می ریزم از دیده باور دار
با دست تو ویرون شدم
با دست تو ویرون شدم
دست از سرم بردار
دست از سرم بردار
من را به حال خود گذار
من را به حال خود گذار
با این تن تب دار
با این تن تب دار
دست از سرم بردار
دست از سرم بردار
دست از سرم بردار
دست از سرم بردار
ای عشق ویرانگر دست از سرم بردار
اشکی که می ریزم از دیده باور دار

من از تو ویرونم ای خانه ات آباد
گم کرده راهش را در سینه ام فریاد
من جان ناقابل به راهت رایگان دادم
در راه تو تا پای جان از پا نیفتادم
اما چه سهمی بردم از تو غیر ویرونی
در ذهن من چی مونده جز مشتی پشیمونی
دست از سرم بردار
دست از سرم بردار
ای عشق ویرانگر دست از سرم بردار
اشکی که می ریزم از دیده باور دار



دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: پرنده و پرواز
حجم: 4:45

مدت: 4:51

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد