:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ یاد دل از گلپا


نمی دانم چه باید کرد با دل
نشد یک لحظه از یادت جدا دل

گلپا
گلپا - یاد دل
Akbar Golpaygani - Yade Del

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


یاد دل

نمی دانم چه باید کرد با دل
نشد یک لحظه از یادت جدا دل


ز دستش یک دم آسایش ندارم
نمی دانم چه باید کرد با دل

هزاران بار منعش کردم از عشق
مگر برگشت از راه خطا دل

به چشمانت مرا دل مبتلا کرد
فنا کرد دل مصیبت دل ،بلا دل،

نشد یک لحظه از یادت جدا دل.....
زهی دل،آفرین دل،مرحبا دل......


من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده

 

دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: سرگذشت
حجم: 13:3

مدت: 5:48


نظرات 1 + ارسال نظر
سید مهدی ضیابخش شنبه 24 مهر 1395 ساعت 17:47

سلام، من بچه که بودم نوارش رو خیلی گوش می کردم
خیلی دلم برای شنیدن این آهنگ تنگ شده بود تا اینکه تو سایت شما پیداش کردم، دستتون درد نکنه، دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد