:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ گلنار از داریوش رفیعی


گلنار، گلنار کجایی که ازغمت
ناله می کند عاشق وفادار


داریوش رفیعی گلنار
زنده یاد داریوش رفیعی - گلنار
Darush Rafiee - Golnar

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


گلنار گلنار کجایی که ازغمت
ناله می کند عاشق وفادار

گلنار گلنار کجایی که بی تو شد
دل اسیر غم دیده ام گهربار

گلنار گلنار دمی اولین شب
آشنایی وعشقمان بیاد آر

گلنار گلنار در آن شب تو بودی و
عیش و عشرت و آرزوی بسیار

چه دیدی از من، حبیبم گلنار
که دادی آخر، فریبم گلنار

نیابی ای کاش نصیب از گردون
که شد ناکامی نصیبم گلنار

بوَِِِِد، مرا در دل شب تار آرزوی دیدار
تا به کی پریشان تا به کی گرفتار

یا مده مرا وعده وفا راز خود نگه دار
یا به روی من خنده ها بزن قلب من بدست آر

چه دیدی از من حبیبم گلنار
که دادی آخر فریبم گلنار

نیابی ای گل نصیب از گردون
که شد ناکامی نصیبم گلنار

لب خود بگشا، لب خود بگشا
به سخن گلنار دل زارم را مشکن گلنار

نشدی عاشق، نشدی عاشق ز کجا دانی
چه کشد هرشب، دل من گلنار

نشدی عاشق نشدی،عاشق ز کجا دانی
چه کشد هرشب، دل من گلنار

 


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: گلنار 2
حجم: 12:8

مدت: 5:35

دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
4نمو چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد