:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ دیوانه من از فریدون فروغی


پروانه ی من، پروانه ی من، بی تو چه کنم مستانه من
 اوای تو شد، هم نغمه من
ای لاله من، بردی دل من

فریدون فروغی زندون دل
زنده یاد فریدون فروغی - دیوانه من
Fereidoon Foroughi - Divaneh Man

با کیفیت بالا iTunes

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

خواهم تو شوی
محبوب دلم
چون نرگس من
دیوانه من
رویت رخ من
سویت ره من
هستی چو بهشت
کاشانه من
پروانه من
پروانه من
بی تو چه کنم
مستانه من
اوای تو شد
هم نغمه من
ای لاله من
بردی دل من

پروانه من
پروانه من
بی تو چه کنم
مستانه من
اوای تو شد
هم نغمه من
ای لاله من
بردی دل من

کیفیت: اورجینال iTunes  M4A
آلبوم: زندون دل
حجم: 6:69

مدت: 3:02

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد