:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ سوغاتی از امیر شقاقی


منم اون عابر خسته، با دلی ز غم شکسته
سوزم از آتش عشقی، که تو این دلم نشسته...

امیر شقاقی - سوغاتی
امیر شقاقی - سوغاتی
Amir Shaghaghi - Soghati

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


منم اون عابر خسته
با دلی ز غم شکسته
سوزم از آتش عشقی
که تو این دلم نشسته
سوزم از آتش عشقی
که تو این دلم نشسته

اشک من بارون غربت
رو دلم غبار حسرت
من برات سوغاتی دارم
یه سبد گل محبت
من برات سوغاتی دارم
یه سبد گل محبت

رفتم من به شهر جادو
یک شبی گل ها رو چیدم
تا بچینم گلا رو
طعم صد خارو چشیدم
تا به اینجا که رسیدم
دونه دونه گل ها پژمرد
تو نیومدی و از غم
دل من تو سینه افسرد
می دونم به تو رسیدن
برا من خواب و خیاله
لب گرمت رو بوسیدن
اینم امیدی محاله
می دونم به تو رسیدن
برا من خواب و خیاله
لب گرمت رو بوسیدن
اینم امیدی محاله


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: سوغاتی
حجم: 13:2

مدت: 5:45

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد