:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ دیار مهربونی از فرشید


تو چشم من نگاه کن ، ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که دوســت دارم

فرشید جلال نصیری برنده داداشی
فرشید (جلال نصیری) - برنده (داداشی)
Farshid - Diyar E Mehabooni

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

 شاعر : حسین چتر نور
آهنگ ساز : حسین چتر نور
 تنظیم : حسین محمدی



تو از دیار پاک مهربونی
به غربت غریب من رسیدی
تو دشت سبز آرزو نشستی
صدای خسته منو شنیدی
تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

شدی گل همیشه محبوب من
مونس دل همسفر خوب من
عشق تو ام تو سینه ام تا ابد
کار دلم گذشته از خوب وبد

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

میدونی قلب عاشق
لطیف تر از گل برگه
حرف جدایی نگو
برام عذاب مرگه

میدونی قلب عاشق
لطیف تر از گل برگه
حرف جدایی نگو
برام عذاب مرگه

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

تو چشم من نگاه کن
ببین چه حالی دارم
با هر نگاه هزار بار میگم که
دوســــــــــــت دارم

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: برنده (داداشی)
حجم: 10:0

مدت: 4:09

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد