:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ بسوزی از عماد


بسوزی دل بسوزی ، دلم بسوزی
ببین منو گذاشتی به چه وضع و حال و روزی..


عماد شب
عماد - بسوزی
Emad - Besoozi

با کیفیت بالا 320
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

بسوزی دل بسوزی ، دلم بسوزی
ببین منو گذاشتی به چهوضع و حال و روزی
بسوزی دل بسوزی ، دلم بسوزی
ببین می سوزم از آتیش تو ، شبانه روزی

بسوزی که من و در به در و آواره کردی
تازه اول راه زندگی بیچاره کردی
یه روز سواره بودم بی سبب پیاده کردی

الهی پیر بشی ، تیکه بشی ، آتیش بگیری
تو که کشتی منو ، عاقبت تو هم بمیری
چه کارت کرده بودم که واسم خواستی اسیری

نه ، نه ، نه نمی خوام بازم بسوزم
دیگه دوست ندارم چشمام رو کنج در بدوزم
تو رو می کنم از سینه و می ندازم به دریا
می خوام بی دل بشم شاید عوض شه حال و روزم
بسوزی ، بسوزی ، آخ دلم بسوزی
بسوزی ، بسوزی ، آخ دلم بسوزی

بسوزی دل بسوزی ، دلم بسوزی
ببین منو گذاشتی به چهوضع و حال و روزی
بسوزی دل بسوزی ، دلم بسوزی
ببین می سوزم از آتیش تو ، شبانه روزی

بسوزی که من و در به در و آواره کردی
تازه اول راه زندگی بیچاره کردی
یه روز سواره بودم بی سبب پیاده کردی

الهی پیر بشی ، تیکه بشی ، آتیش بگیری
تو که کشتی منو ، عاقبت تو هم بمیری
چه کارت کرده بودم که واسم خواستی اسیری

نه ، نه ، نه نمی خوام بازم بسوزم
دیگه دوست ندارم چشمام رو کنج در بدوزم
تو رو می کنم از سینه و می ندازم به دریا
می خوام بی دل بشم شاید عوض شه حال و روزم
بسوزی ، بسوزی ، آخ دلم بسوزی
بسوزی ، بسوزی ، آخ دلم بسوزی


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: شب
حجم: 9:58

مدت: 4:07

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد