:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام بی قرار


کاش می شد یه بار دیگه تو رو ببینم

کاش می شد هزار دفعه بجات بمیرم

مازیار فلاحی - بی قرار
مازیار فلاحی - بی قرار
Mazyar Fallahi - Bi Gharar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
آهنگساز: سینا پارسیان
ترانه‌سرا: علی ثابت قدم
تنظیم‌کننده: نوید اسکندر


بی قرارم بی قرارم

این همه خاطره از عکس تو دارم

رو گلوت جای هزارتا زخمه که نمی تونم به روم نیارم

به گذشته ها که می رم نمی تونم جلوی اشکای چشمامو بگیرم

کاش می شد یه بار دیگه تو رو ببینم

کاش می شد هزار دفعه بجات بمیرم

من بدون تو نمی دونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه

من بدون تو نمی دونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بی قرار

بی قرارم بی قرارم

طاقت دیدن اشکاتو ندارم

کاش بودی تا می تونستم

سرمو رو شونه های تو بذارم

یه نشونه هایی از غمها و دردا تو اتاق سردو ساکتت هنوز هست

یادتو مونده خودت خواستی بمونه این نشونه ها فقط یه مشت بهونست

من بدون تو نمی دونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه

من بدون تو نمی دونم چی میشه

من به دردای تو مدیونم همیشه




 

کیفیت: 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد