:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ برگ گل از فرخ


مهر تو مال دیگرون، خنده تو با این و اون...
رنج و عذابت مال من، نقش سرابت مال من

فرخ - برگ گل
فرخ - برگ گل
Farrokh - Barge Gol

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

لب از تو بوسه از تو خواهش از من
بهانه از تو و نوازش از من
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم

میشینم سر رات خسته خسته
به پات گل میریزم دسته به دسته
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم

این دل دیوونه من بی تو مگه سر میکنه
دربدر همیشگی یادتو کافر میکنه
وقتی میاد به دیدنت غصه رو باور میکنه

لب از تو بوسه از تو خواهش از من
بهانه از تو و نوازش از من
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم

دل تو با دل من آشنا نیست
میآی روزی که در قلبم وفا نیست
نگاهت حرف قلبت رو نمیگه
دل تو با دل من همصدا نیست

تو میگی غیر تو دلبر ندارم
هوای دیگری در سر ندارم
ولی دست و دلم میلرزه امروز
نمیدونم چرا باور ندارم

مهر تو مال دیگرون
خنده تو با این و اون
رنج و عذابت مال من
نقش سرابت مال من

لب از تو بوسه از تو خواهش از من
بهانه از تو و نوازش از من
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم

دلم از یاد تو یک دم رها نیست
که بوی گل ز برگ گل جدا نیست
نگیر اگر که آهم دامنت رو
میشم کافر میگم اصلا خدا نیست

تو میگی غیر تو دلبر ندارم
هوای دیگری در سر ندارم
ولی دست و دلم میلرزه امروز
نمیدونم چرا باور ندارم

مهر تو مال دیگرون
خنده تو با این و اون
رنج و عذابت مال من
نقش سرابت مال من

لب از تو بوسه از تو خواهش از من
بهانه از تو و نوازش از من
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم

میشینم سر رات خسته خسته
به پات گل میریزم دسته به دسته
تویی بسته به جونم
وای میمیرم اگه بی تو بمونم
کیفیت: اورجینال 320

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد