:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جاده خیال از تورج


گناه من عاشقیه، یار من جز تو کیه
این و نمیخوام بدونم ، دل تو دنبال کیه..

تورج عروس قصه ها
تورج - جاده خیال
Touraj - Jaddeye Khiyal

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 
سکوت من فریادمه
نگام برات در ماتمه
محکوم به جرم عاشقی
این آخرین گناهمه
فریاد من چه بی صداست
تو قلب من چه قصه هاست
اگه صداش و گوش کنی
اسمی به گوشت آشناست
گناه من عاشقیه
یار من جز تو کیه
این و نمیخوام بدونم
دل تو دنبال کیه
جز تو گناهی ندارم
چاره به راهی ندارم
واسه رهایی از دلم
جز تو که راهی ندارم
رو جاده ی خیال تو
مسیر دل بی انتهاست
اما نگاهت میدونم
به این خیال بی اعتناست
فریاد من چه بی صداست
تو قلب من چه قصه هاست
اگه صداش و گوش کنی
اسمی به گوشت آشناست
گناه من عاشقیه
یار من جز تو کیه
این و نمیخوام بدونم
دل تو دنبال کیه
جز تو گناهی ندارم
چاره به راهی ندارم
واسه رهایی از دلم
جز تو که راهی ندارم

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: عروس قصه ها

دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 27 آذر 1395 ساعت 01:23

واقعا عالیه ازاینکه بعضی آهنگهای قدیمی با کیفیت 320 دارید واقعا محشره لطف کنید حتما آهنگها با همین کیفیت بذارید فداتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد