:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ نشونی از امین رستمی


دلم چه بی قراره، نشونیتو نداره
اگه بی تو بمونه، میمیره بی ستاره ...

امین رستمی یاد چشمات
امین رستمی - نشونی
Amin Rostami - Neshooni

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

دوست داشتم و دارم
تویی عمر دوبارم
بخوای نخوای
دلو برات میارم
اینو گفتم و میگم
بدون تو میمیرم
تو که نیستی من از کی
سراغتو بگیرم

دلم چه بی قراره
نشونیتو نداره
اگه بی تو بمونه
میمیره بی ستاره
نگیر ازم بهونه
صدام کن عاشقونه
ببین که وقتی نیستی
چه غمی داره خونه
نگا کردی تو چشمام

نگا کردی تو چشمام
ولی عشقو ندیدی
تا فهمیدی میخوامت
دوباره دل بریدی
میمونم پای عشقت
اگه بازم بگی نه
شاید با رفتن تو
بگم به زنندگی
نه

دلم چه بی قراره
نشونیتو نداره
اگه بی تو بمونه
میمیره بی ستاره
نگیر ازم بهونه
صدام کن عاشقونه
ببین که وقتی نیستی
چه غمی داره خونه
نگا کردی تو چشمام


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: یاد چشمات 

دریافت
:
picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد