:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید حسین زمان به نام حصر آغوش


بغض من محاله جایی غیر شونه ی تو باشه
گریه ای رو دوست دارم که تو آغوش تو باشه ...


حسین زمان - حصر آغوش
حسین زمان - حصر آغوش
Hossein Zaman - Hasre Aghoosh

با کیفیت اورجینال 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

بغض من محاله جایی غیر شونه ی تو وا شه
گریه ای رو دوست دارم که تو آغوش تو باشه
ابر دلتنگی یه عمره تو نگاه من اسیره
برق چشم تو نباشه اینجا بارون نمیگیره
حصر آغوشمو بشکن واسه دستات بی قرارم
تو بیا منو بغل کن من خودم روشو ندارم
بیا سر بذار رو سینه م که از آرامش بمیرم
من خودم روشو ندارم سرتو بغل بگیرم
من خودم روشو ندارم سرتو بغل بگیرم


میشه با یه بوسه از تو بشکنه بغض سکوتم
همه آرزوم همینه که ببینم آرزوتم
نذار چشم به رات بمونم که از انتظار خسته م
دارم از دست میرم اما پای عشق تو نشستم
دارم از دست میرم اما پای عشق تو نشستم
بغض من محاله جایی غیر شونه ی تو وا شه
گریه ای رو دوست دارم که تو آغوش تو باشه


کیفیت: اورجینال 128

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد