:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ سزامه از علی لهراسبی


سزامه ، این تنهایی سزامه
که تک تک لحظه هامو ، تنها سر کنم

علی لهراسبی 14 چهارده
علی لهراسبی - سزامه
Ali Lohrasebi - Sezameh

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

این گریه نیست این سهمم از درده ، سهم من از بغض نگاه تو
خواستم بیام اما دیگه دورم از تو و قلب بی گناه تو
خیلی پشیمونم ، حلالم کن ، با عشق تو بدجوری تا کردم
خیلی واسه جبرانشون دیره ، این حقمه ، خیلی خطا کردم

سزامه ، این تنهایی سزامه
که تک تک لحظه هامو ، تنها سر کنم
سزامه ، این تنهایی سزامه
که پیش چشم تو ، همه ی خاطراتمون رو یک جا پرپر کنم

سزامه

این گریه نیست این سهمم از درده ، سهم من از بغض نگاه تو
خواستم بیام اما دیگه دورم از تو و قلب بی گناه تو
خیلی پشیمونم ، حلالم کن ، با عشق تو بدجوری تا کردم
خیلی واسه جبرانشون دیره ، این حقمه ، خیلی خطا کردم

سزامه ، این تنهایی سزامه
که تک تک لحظه هامو ، تنها سر کنم
سزامه ، این تنهایی سزامه
که پیش چشم تو ، همه ی خاطراتمون رو یک جا پرپر کنم

سزامه

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: 14
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد