:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ حرومت باشه از علی باقری


حرومت باشه این دنیا ، تو که خون من رو خوردی
تو که اشک من رو هدیه واسه یار خودت بردی ...

علی باقری
علی باقری - حرومت باشه
Ali Bagheri - Haroomet Bashe

با کیفیت خوب 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
 تنظیم : منعم نیازی
 آهنگ ساز :  علی باقری و امیر حسین افجاری

حرومت باشه این دنیا ، تو که خون من رو خوردی
تو که اشک من رو هدیه واسه یار خودت بردی
تو که هر روز می گفتی کنارم تا ابد هستی
خودت رو قاب عکس من یک روبان سیاه بستی

یکی با گریه و هق هق ، چشاش رو خیس و تر می کرد
یکی شب هاش رو با یاد تو و عشق تو سر می کرد
یکی بی همدم و تنها ، شب ها تا صبح می بارید
یکی هم مثله تو هر شب بدون غصه می خوابید

حرومت باشه اون شب ها که پای تو سحر می شد
تو غرق خنده اما من ، وجودم در به در می شد
بسوزه دفتر شعری ، که صفحه صفحه می دیدت
حرومت باشه اون شعر ها ، که خط به خط پرستیدت

حرومت باشه این دنیا ، تو که خون من رو خوردی
تو که اشک من رو هدیه واسه یار خودت بردی
تو که هر روز می گفتی کنارم تا ابد هستی
خودت رو قاب عکس من یک روبان سیاه بستی

حرومت باشه این دنیا


کیفیت: 128

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد