:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ مسافر از فریدون آسرایی


امشب دلم پره، امشب مسافری
فرصت نشد بگم چی میکشم بری ...

فریدون آسرایی خاطرات گمشده
فریدون آسرایی - مسافر
Fereydoun Asraei  - Mosafer

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

شاعر : حسین غیاثی
 آهنگ ساز : احسان خلقی
 تنظیم : پاشا یثربی


امشب دلم پره
امشب مسافری
فرصت نشد بگم چی میکشم بری
چشمم به رفتنت
دلگیرم از خودم
فرصت نشد بگم من عاشقت شدم
من عاشقت شدم
ما میرسیم به هم
کاش مونده بودی و میشد بهت بگم
ما عاشق همیم
ما میرسیم به هم
کاش اینجا بودی و میشد بهت بگم
میترسم از همه
از این شبای سرد
تو فکر رفتنی
کاری نمیشه کرد
میخواستم بت بگم
فکر کسی نباش
میخواستم بت بگم
اما دلم نذاشت
من عاشقت شدم
ما میرسیم به هم
کاش مونده بودی و میشد بهت بگم
ما عاشق همیم
ما میرسیم به هم
کاش اینجا بودی و میشد بهت بگم
من عاشقت شدم
من عاشقت شدم
ما عاشق همیم
مامیرسیم به هم
کاش اینجا بودی ومیشد بهت بگم
من عاشقت شدم
ما عاشق همیم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم:
خاطرات گمشده
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد