:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ سفر از سروش


دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم
حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم ...

سروش یه دنیا
سروش - سفر
Soroush - Safar

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم

حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم

دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم

حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم

به پرواز آسمان عشق به خوشرنگین بال و پر دارم

به صحرای بیکران عشق سفرهای پر خطر دارم

نمیترسم از فتنه ی طوفان دلی چون دریای خزر دارم…

به بی تابی قلب عاشقان پیامی از شمس تا قمر دارم

دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم

حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم

من امشب با خدای خود مناجــاتی دگر دارم

نیایش ها به درگاهش ازین شور و شرر دارم

ز لطف بیـــــکران او تشکرها کنم اما

شکایــت ها به درگاهش ز سودای بشر دارم

نمیترسم از فتنه ی طوفان دلی چون دریای خزر دارم

به بی تابی قلب عاشقان پیامی از شمس تا قمر دارم

دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم

حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم

دلا امشب سفر دارم چه سودایی به سر دارم

حکایت های پر شرر دارم چه بزمی با تو تا سحر دارم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: یه دنیا

دریافت: picofile

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 09:29

دمت گرم...

shadmehr جمعه 26 آذر 1395 ساعت 11:59

عااالی بود

امیر حسین پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 22:31

خوبه

پدرام پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 21:28

خیلی خوبه دستتون درد نکنه ویکی صدارو براش زیروروکرم

مریم پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 14:04

ممنون
خیلی دنبال این آهنگ گشتم

pouria جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:38 http://http://ghadimusic.blogsky.com

لطفا البوم Best Of HayedehوHayede Gholhaye Ghorbatرو بزارید برای دریافت به www.7digital.comرجوع کنید

http://www.musicbaran5.co/tag/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد