:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام آشوب


خیلی وقتا توو دلم آشوبه
خیلی وقته من همش غمگینم ...


محمد اصفهانی آشوب
محمد اصفهانی - آشوب
Mohammad Esfahani - Ashoob

با کیفیت خوب 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


آهنگساز: میلاد بابایی
ترانه‌سرا: علیرضا آذر
تنظیم‌کننده: فرزاد ماهان


خیلی وقتا توو دلم آشوبه
خیلی وقته من همش غمگینم
توی این شبا هوا سنگینه
تا خود صبح خواب بد می بینم
چرخ زندگی به کام ما نگشت
هر دومون غم زده ی یه ماتمیم
ما جوونی همو سوزوندیم
ما یه عمریه بدهکار همیم
من از این سر تو از اون سر زمان
خاطرات کهنه رو ورق زدیم
هفته ها پشت سر هم اومدن
ولی یک قدم به سمت هم نیومدیم

تو تظاهر غرور صخره و من
حکایت جهان شیشه ای
من توو فکر رقص نور و آینه م
تو به فکر ضربه ی همیشه ای
من از این سر تو از اون سر
هردو مون نگران یک ریشه ایم
هفته ها پشت سر هم اومدنو
ما در گیر زخمای همیشه ایم

کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 20:08

سپاس از تلاشت .

حسین یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 17:31

با سلام

لینک های دانلود مشکل دارن .

سلام.
مشکل نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد