:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ کوه از علی لهراسبی


تا مه راهو نپوشونده نگام کن
اگه رو قله سردت شد صدام کن ...

علی لهراسبی 14 چهارده
علی لهراسبی - کوه
Ali Lohrasebi - Kooh

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

من این پایین نشستم سرد و بی روح

تو داری میرسی به قله ی کوه

داری هر لحظه از من دور میشی

ازم دل میکنی مجبور میشی

تا مه راهو نپوشونده نگام کن

اگه رو قله سردت شد صدام کن

یه رنگ مرده از رنگین کمونم

من این پایین نمیتونم بمونم

خودم گفتم که تلخه روزگارت

منو بیرون بریز از کوله بارت

دلم میمرد و راه بغض و سد کرد

بخاطر خودت دستاتو رد کرد

برو بالاتر از اینی که هستی

تو بغض هردوتامونو شکستی

با چشم تر اگه تو مه بشینی

کسی شاید شبیه من ببینی

منم اونکه تورو داده به مهتاب

کسی که روتو میپوشونده تو خواب

کسی که واسه دنیای تو کم نیست

میخوام یادم نره دست خودم نیست


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: 14
دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
علب پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 14:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد