:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام آدمای بعد تو


من که شبامو بیدارم تو چی ؟
گریه شده دیگه کارم توی چی ؟
نیستی و من با فکر تو درگیرم ...

فرزاد فرزین آدمای بعد تو
فرزاد فرزین - آدمای بعد تو
Farzad Farzin - Adamaye Bade To

با کیفیت خوب 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


آهنگساز: علیرضا افشار
ترانه‌سرا: حامد رجبی و مسعود محمدی
تنظیم‌کننده: اشکان آبرون



حرف بزن برام حرفاتو گوش میکنم باز مثل دیونه ها گاهی فراموش میکنم

خیلی وقته که نیستی

دلگیرم از اون لحضه های که سر میکنم تنها یه جایی پر میشه چشمام از نبودت تو

باز خیره میشم به جای خالی که نیستی

من حریف تو و خاطرهات نیستم تو اینجاش بات بودم دیگه پات نیستم

ببین ما قول قرارو صحبته یک عمر بود من بریدم از اینجا دیگه باهات نیستم

من که شبامو بیدارم تو چی ؟؟ گریه شده دیگه کارم توی چی ؟؟

نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر اخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هر دومون

من آخرش از دست تو میمرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

آدمایه بعد تو همه عادین برام بعد تو با هیچ کسی نمی تونم کنار بیام

آمادیه بعد تو نمیدونن خدایه من هیچکی اندازه تو مهم نبود برای من

من که شبامو بیدارم تو چی ؟؟ گریه شده دیگه کارم توی چی ؟؟

نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر اخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هر دومون

من آخرش از دست تو میمرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

میمیرم میمیرم
متن آهنگ فرزاد فرزین بنام آدمای بعد تو

حرف بزن برام حرفاتو گوش میکنم باز مثل دیونه ها گاهی فراموش میکنم

خیلی وقته که نیستی

دلگیرم از اون لحضه های که سر میکنم تنها یه جایی پر میشه چشمام از نبودت تو

باز خیره میشم به جای خالی که نیستی

من حریف تو و خاطرهات نیستم تو اینجاش بات بودم دیگه پات نیستم

ببین ما قول قرارو صحبته یک عمر بود من بریدم از اینجا دیگه باهات نیستم

من که شبامو بیدارم تو چی ؟؟ گریه شده دیگه کارم توی چی ؟؟

نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر اخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هر دومون

من آخرش از دست تو میمرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

آدمایه بعد تو همه عادین برام بعد تو با هیچ کسی نمی تونم کنار بیام

آمادیه بعد تو نمیدونن خدایه من هیچکی اندازه تو مهم نبود برای من

من که شبامو بیدارم تو چی ؟؟ گریه شده دیگه کارم توی چی ؟؟

نیستی و من با فکر تو درگیرم چقدر اخه به تو گفتم بمون دیدی حالا تنها شدیم هر دومون

من آخرش از دست تو میمرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم

میمیرم میمیرم


کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد