:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ بغض گریه از سعید پور سعید

زده آتیش به وجودم
غم دور از تو نشستن
من که پیش مرگ تو بودم
تو گرفتی منو از من

جز محبت من چه کردم
که شدی دشمن جونم

سعید پور سعید اصفهانی - بغض گریه
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...  

 
بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام

زده آتیش به وجودم
غم دور از تو نشستن
من که پیش مرگ تو بودم
تو گرفتی منو از من

جز محبت من چه کردم
که شدی دشمن جونم
تارو پودمو سوزونده
آتشی که کردی روشن

بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام

رفتی من غریب و تنها
بی تو مجنونم و رسوام
تو بیا ای نازنینم
به تو خو کرده نفس هام

فاصله بین منو تو
شده اندازه ی دنیا
بیا تا دلم نمرده
تو امید بده به فردا

بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام

http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد