:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ مسافر از راد

 با تو هستم ای مسافرای به جاده تن سپرده
ای که دلتنگی غربت منو از یاد تو برده منو از یاد تو برده

http://s4.picofile.com/file/7927142896/Raad_ghadimusic_blogfa_com.jpg
راد - مسافر
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 
با تو هستم ای مسافرای به جاده تن سپرده

ای که دلتنگی غربت منو از یاد تو برده منو از یاد تو برده

هنوزم هوای خونه عطر دیدار تو داره

گل به گل گوشه به گوشه تو رو یاد من می آره

باتومن چه کرده بودم که چنین مراشکستی


بی وداع وبی تفاوت سردوبی صداشکستی سردوبی صداشکستی

به گذشته بر میگردم به سراغ خاطراتم

تازه می شوددوباره ازتوداغ خاطراتم

به تو می رسم همیشه در نهایت رسیدن

هرکجاباشی وباشم به تو برمی گردم از من

این توئی همیشه ی من توی آینه تقدیر

با همه شکستم از تو نیستم از تو دست دلگیر


باتومن چه کرده بودم که چنین مراشکستی

بی وداع وبی تفاوت سردوبی صداشکستی سردوبی صداشکستی

http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد