:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ تو نرو از مهدی رضوان

طاقت من سر اومده

دل دل نکن عروسکم

تحمل رفتنتو دیگه ندارم

 
مهدی رضوان - تو نرو
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
تو نرو

طاقت من سر اومده

دل دل نکن عروسکم

تحمل رفتنتو دیگه ندارم
موهای خیستو بذار

روشونه هام آروم بگیرپلکاتو روی هم نذار  ..  طاقت ندارم
تو نرو .. تلخه بی تو بخوام بمونم

سخته بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم
خسته شدم خسته شدم ازین شبای انتظار

من موندمو سکوت و یک دل بی قرار

من موندمو یه عالمه دلشوره و دواپسی

دارم میمیرم ای خدا تو بگو چـــرا

تو نرو تلخه بی تو بخوام بمونم

سخته بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم



http://s4.picofile.com/file/7855018060/download_ghadimusic_blogfa_com.gifپیکوفایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد