:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ نفس بریده از محسن چاوشی و محسن یگانه

 تیغ و می کشم رو رگهام می پاشه خونم رو عکسات


محسن چاوشی و محسن یگانه - نفس بریده

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 



به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز - کاری با دنیا ندارم

 به تو گفتم خودمو می کشمو پر می زنم تو آسمونا – بگو گفتم یا نگفتم

 به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات – چشاتم تنهام گذاشتن

 حالا من موندم و تیغ و رگ دست و عکس پاره تو و من – بگو گفتم یا نگفتم

 مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره

 حالا روزگار من بعد سفر کردن تو طناب داره

 تیغ و می کشم رو رگهام می پاشه خونم رو عکسات

 تنونه سدی بسازه رنگ چشمات سیل اشکات



 

دریافت: 4shared - persiangig - picofile



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد