:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ گل عاشق از فریدون آسرایی

گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه


فریدون آسرایی - گل عاشق

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...

 


» ترانه سرا ( میترا روحانی )
» آهنگ ساز : ( فریدون )
» تنظیم : ( پاشا یثربی )



گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه
کجا نا مهربون بودم؟
چرا بار سفر بستی؟
بریدی از من و عشقم
بدون عذر ، بی بونه
گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه

فقط یک ذره شو از عشق تا من دنیا بشم ، دنیا
فقط یک قطره از احساس که من دریا بشم ، دریا
تو خورشید دل من شو ببین یه کهکشون میشم
فقط یک شاخه ی گل شو گلستونت میشم هرجا

گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه

نیا روزی که دیر باشه ، دلم از عشق تو دلگیر
به من آینه می خنده ، به حال زار و روی پیر
بیا امروز که بی تابم ، برات دنیای احساسم
ببین موی سفیدم رو ، شدم با غصه ها درگیر

گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه
گل لاله ، گل عاشق ، گل نازک تر از پونه
گل شب بو ، گل نازم ، گل خوش بوی این خونه




کیفیت: 128
آلبوم: خاطرات گمشده
حجم: 3.43
مدت: 3:34

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد