:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ تصویر تنهایی از حجت درولی

حالا که تو میری از غصه میمیرم

شبها بدون تو دلتنگ و دلگیرم

اینجا به جز دوریت هیچ چیزی معلوم نیست

چیکار کنم با این قلبی که آروم نیست

با اینکه رو عشقم چشمات و زود بستی

درگیرتم بازم تو قلب من هستی

میترسه چشمام از تصویر تنهایی

دنبال تو میام هر جای دنیایی


حجت درولی - تصویر تنهایی

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


تا حرف رفتن شد دنیای من بد شد

احساس تنهایی از روبه روم رد شد

از درک من دوره رفتن به این زودی

آه ای دل سادم درگیر کی بودی درگیر چی بودی

قلبم شکست و مرد با اینکه عاشق بود

با رفتنت کی جز خودت موافق بود

هر لحظه میگفتی جدایی نزدیکه

سهم من از عشقت شب های تاریکه

حالا که تو میری از غصه میمیرم

شبها بدون تو دلتنگ و دلگیرم

اینجا به جز دوریت هیچ چیزی معلوم نیست

چیکار کنم با این قلبی که آروم نیست

با اینکه رو عشقم چشمات و زود بستی

درگیرتم بازم تو قلب من هستی

میترسه چشمام از تصویر تنهایی

دنبال تو میام هر جای دنیایی



باور نمیکردم اینا حقیقت شه

یا حتی یک لحظه تنهایی عادت شه

با من نمیمونی با اینکه میدونی

تنهام نمیزارن اشکای پنهونی

هر کی که رد میشه چشماش و میبنده

هر کی گذشت از من اهسته میخنده

خیلی پریشونم خیلی پشیمونی

انقدر که حتی با خودم نمیمونم

هر کاری بود کردم شاید بشی سهمم

میگفتی از عشقت هیچی نمیفهمم

پیشم نموندی و رفتی به آسونی

حالا که من نیستم پیش کی مهمونی

با اینکه رو عشثم چشمات و زود بستی

درگیرتم بازم تو قلب من هستی

میترسه چشمام از تصویر تنهایی

دنبال تو میام هر جای دنیایی


 



دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.74
مدت: 4:04

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد