:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ فردا تو میایی از هوشمند عقیلی


امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من

زیبا ترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق بی حد باغچه هامان را صفا دادم
امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم



هوشمند عقیلی - فردا تو میایی
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 



 ترانه سرا ( پازوکی )
آهنگ ساز : ( پازوکی )


امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من
زیبا ترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق بی حد باغچه هامان را صفا دادم
امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم

بعد از جدایی ها
آن بی وفایی ها
فردا تو می آیی
فردا تو می آیی
بعد از گسستن ها
آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی

از خونه ی ما نا امیدی ها سفر کرده
گویا دعاهای منه خسته اثر کرده
من لحظه ها را می شمارم تا رسد فردا
آن لحظه خوب در آغوشت کشیدن ها

بعد از جدایی ها
آن بی وفایی ها
فردا تو می آیی
فردا تو می آیی
بعد از گسستن ها
آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی

امشب دلم می خواد تا فردا می بنوشم من
زیبا ترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق بی حد باغچه هامان را صفا دادم
امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم

بعد از جدایی ها
آن بی وفایی ها
فردا تو می آیی
فردا تو می آیی
بعد از گسستن ها
آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی


کیفیت: 128
حجم: 3.76
مدت: 
4:06

دریافت: picofile

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 28 آذر 1394 ساعت 19:13

عالی بود .خاطرات زنده شد
الان هوشمند را در tin tvدیدم
خدا حفظش کنه
دستتان درد نکنه

استار پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:06

دانلود نمیشه لینکش کجاست ؟!

الهام دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 10:20

عالی بود عالی بود
خاطرات زیادی برام زنده شد

حسین جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 14:55

عالی بود ممنون از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد