:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ جدید سعید آشایش به نام حس شیرین

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی
درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی


سعید آسایش
سعید آسایش - حس شیرین
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



*من ازت چیز زیادی نمیخوام تو فقط باش بودنه تو بسمه*

*نبض دستم وقتی تو دست توئه با حرارت تنت تند میزنه*
*با وجودت چشممو میبندی رویه هر کسی تویه این دنیا*

*با تو امروزه منم شیرینه چی میخواد بشه کنارت فردا*

*چی میخواد بشه کنارت فردا*

*بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی*

*درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی*

*بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی*

*درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی*

*بوسه هام ارزونیه دستایه تو*

*کاش فقط لایقه دستات باشه*

*چشماتو میبندی روز میمیره*

*شب نمیشه وقتی چشمات وا شه*

*داره قلبم پشت هم میکوبه اینجوری اسم منو صدا نزن*

*هر چی احساسه که تو قلبه توئه یکم احساس بذار برای من*

*یکم احساس بذار برای من*

*بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی*

*درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی*




 

دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.16
مدت: 3:27

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد