:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ Tum Hi Ho از Arijit Singh

اکنون زندگی من فقط تو هستی
ارامش و درد من
اکنون عشق من فقط تو هستی

عاشقی 2
Tum Hi Ho - Arijit Singh
(بهترین آهنگ 2014 هند در جشنواره فیلم فیر)
دانلود آهنگ + متن آهنگ + ترجمه در ادامه مطلب ...

 
Aashiqui 2

 Hum tere bin ab reh nahi sakte
Tere bina kya wajood mera
Tujhse juda gar ho jaayenge
Toh khud se hi ho jaayenge judaa

Kyunki tum hi ho
Ab tum hi ho
Zindagi ab tum hi ho
Chain bhi, mera dard bhi
Meri aashiqui ab tum hi ho

Tera mera rishta hai kaisa
Ik pal door gawara nahi
Tere liye har roz hai jeete
Tujh ko diya mera waqt sabhi
Koi lamha mera na ho tere bina
Har saans pe naam tera

Kyunki tum hi ho
Ab tum hi ho
Zindagi ab tum hi ho
Chain bhi, mera dard bhi
Meri aashiqui ab tum hi ho

Tumhi ho... Tumhi ho...
Tere liye hi jiya main
Khud ko jo yun de diya hai
Teri wafa ne mujhko sambhala
Saare ghamon ko dil se nikala
Tere saath mera hai naseeb juda
Tujhe paake adhoora naa raha hmm..

Kyunki tum hi ho
Ab tum hi ho
Zindagi ab tum hi ho..
Chain bhi, mera dard bhi
Meri aashiqui ab tum hi ho



در حال حاضر من نمی توانم بدون تو زندگی کنم
بدون تو، من چیزی نیستم
در حال حاضر من نمی توانم بدون تو زندگی کنم
بدون تو، من چیزی نیستم
اگر من از تو جدا شوم
این دنیا را ترک خواهم کرد
چون فقط تو هستی
اکنون تو هستی
اکنون زندگی من فقط تو هستی
ارامش و درد من
اکنون عشق من فقط تو هستی
چه نوع رابطه ایست بین من و تو؟
نمیتوانم به دور از تو برای یک لحظه زندگی کنم
فقط برای تو هر روز من زندگی می کنم
همه زندگی و زمان من را وجود تو فراگرفته
من آرزو می کنم هیچ لحظه ای بدون تو وجود نداشته باشم
در هر نفسم نام تو نوشته شده است
چون فقط تو هستی
اکنون تو هستی
چون فقط زندگی من تو هستی
ارامش و درد من
اکنون عشق من فقط تو هستی
چون فقط تو هستی
اکنون تو هستی
اکنون عشق من فقط تو هستی

دریافت: picofile

کیفیت: 320
حجم: 7.84

مدت: 4:22



Palak Muchhal - Tum Hi Ho

(ورژن باصدای خانوم)

کیفیت: 128

مدت زمان: 4:26



Banjaara_Ek_Villain



نظرات 28 + ارسال نظر
محمدmohsmmad یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 00:38

سیدمجتبی یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 01:27

اهنگ قشنگیه البته اهنگ دل واله قشنگتره

کمیل سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 10:26

سلام اگه کسی این آهنگو داره به این شماره تو تلگرام برام ارساال کنه ممنون 09159074663

کمیل سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 10:19

بابا اینکه پسوورد نداره ..دان کردم ولی پسورد میخواد

مهناز پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 21:11

واااای مدتهاااااس در ب در دنبال این اهنگمممم

حالا هم ک پیدا شده چراااااا دان نمیشههههه
تورو قران یکاری کنیددددد

samira پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 22:03

چرا دانلود نمیشه

نیلاب پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 13:40

عالیه....خیلی قشنگ می خونه::

tahoora جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 23:14 http://tahoora-nafas.blogfa.com

اهنگش خیلی قشنگه
من ترجمعشو تاحالا نخونده بودم
خوندم دیدم ترجعشم قشنگه
ممنون
همین اهنگ اهنگ وبلاگ منم هست

šみ iko جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 18:25

محض رضای خدا سراسر اینترنت رو دنبال این آهنگ گشتم هرکی داره بفرسته تلگرام واسم خدا خبریش بده @shikole71

النا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 03:43 http://ghadimusic.blogsky.com

واقعا فیلم محشریه خیلی دوسش دارم

shaamim چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 15:43

باسلام مدیر جان ممکنه اهنگ سریال من النظره الثانیه رو بزازی اهنگ هندیه اگ ممکنه بزار مرسی

جودا پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 20:40

انقدر عالی بود که حرفی ندارم

علی جمعه 25 دی 1394 ساعت 12:14 http://ghadimusic

چطور دانش کنم همش کیلو بایتیه میره داخل یک صحفه مسخره

امیر مهدی سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 13:40

عالی بود

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 23:38

راستی بعضی فیلمایه سایت زی تیوی گزینه دان ندارن میدونی بایدباچه برنامه ای دان کنم؟

نوچ

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 23:37

آره تبلت

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 23:02

بابالانسبت خودموکشتم نمیشه داداش بیخیال مرسی بازم

داخل پست گذاشتم.باگوشی هستی مگه؟؟

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:32

آهنگ Banjaara از فیلم Ek Villian






اینه اگه ورژن خانومش باشه که چ بهتریاآقاخانومش باهم یاجدااصلا فرقی نداره فقط گسرش بیارید

صدای مرد.شرمنده باصدای خانوم گیرم نیومد
Download in 128 kbps 5.27 MB

http://s3.picofile.com/file/8219123150/Banjaara_Ek_Villain_ghadimusic_blogsky_com_.mp3.html

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:05

بااینکه نیوردمرسیی دادش ابوالفضل

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:57

من میتونم چندتاآهنگ ازسریال قبول میکنمو درخاست بدم؟اگه شدبرام پیداکنید

بله.اسم خواننده و ترانه رو بگید

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:45

من چندتاازآهنگهای سریال قبول میکنمومیخوام میتونم بگم؟شماخانومه؟

"موسیقی متن سریال قبول میکنم" اینو تو گوگل سرچ کنید و دانلود کنید

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:41

اینکش طولانیه جانمیشه میتونیدپشت هم تودوخط بذارینش؟وای من یادم رفت سلام بدم عضوجدیدم

سلام.تو پست قرار داده شد.امیدوارم منظورتون همین آهنگ باشه

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:38

من ورژن خانوم این آهنگومیخوام ازکجابایدگیرش بیارم؟

sahil یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:09

من ورژن خانومه این آهنگومیخوام

ندا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 21:43

سلام مرسی به خاطر معنی آهنگ.فیلم بسیار قشنگیه

مهدی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:50

عالی

فرزاد جمعه 19 تیر 1394 ساعت 00:58

با سلام
من خیلی وقت بود دنبال نسخه اصلی این اهنگ‌بودم .
واقعا زیباست.
از شما تشکر میکنم که علاوه بر مگزیکش متن اهنگ و ترجمشو گذاشتی
لایک

یکی از فیلم های مورد علاقم است این آهنگم واقعا محشره
ولی نمیدونم چرا بعضی ها فیلم های هندی رو مسخره میکنن
حق دارنبعضی فیلم هاشون دیش دیش بنگ بنگ زیاد داره خخخ
مرسی کامنت گذاشتی

ﻓﺮﺯاﻧﻪ پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:35

ﺧﻴﻠﻲ ﻭﻗﺖ ﺑﻮﺩ ﺩﻧﺒﺎﻝ اﻳﻦ اﻫﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡ.ﻭاﻗﻌﺎ اﺯﺗﻮﻥ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ

مرسیهرچند وقت دوباره نگاهشم میکنم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد