:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود اهنگ دلبر ناز از سیاوش شمس

کاشکی میشد این دلمو از تو سینه در بیارم
پاره کنم دور بریزم یه دل بهتر بیارم
یه دل که توش غم نباشه
غصه و ماتم نباشه
یه دل که عین سنگ باشه
زشتی ها توش قشنگ باشه


سیاوش شمس دلبر ناز
سیاوش شمس(صحنه) - دلبر ناز
Siavash Shams - Delbare Naz
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



 دلبر ناز....

کاشکی میشد این غمو از تو سینه در بیارم
پاره کنم دور بریزم یه دل بهتر بیارم
یه دل که توش غم نباشه
غصه و ماتم نباشه
یه دل که عین سنگ باشه
زشتی ها توش قشنگ باشه
دلی که توش راز نباشه
یه دلبر ناز نباشه
به غصه و غم هیچ دریش
توی دلم واز نباشه
دلی که توش راز نباشه
یه دلبر ناز نباشه
به غصه و غم هیچ دریش
توی دلم واز نباشه
دلبر ناز....

دلی که توش راز نباشه
یه دلبر ناز نباشه
به غصه و غم هیچ دریش
توی دلم واز نباشه
دلی که مثل قصه لیلی و مجنون نباشه
کاشکی میشد کاشکی میشد
اما می دونم نمیشه
اما می دونم نمیشه
دلبر ناز....


دریافت: picofile

کیفیت: 320
حجم: 6.66

مدت: 3:14


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد