:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ دختر شیرازی از افشین


عشق و صفای دنیا فقط تو این دو حرفه
دوست دخترم خوشگله و پوستش به رنگ برفه

افشین
افشین - دختر شیرازی
Afshin - Dokhtar Shirazi
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

 شاعر : امیر تتلو
آهنگ ساز : امیر تتلو
 تنظیم : پیمان برازنده




واسه یه لحظه دیدنش تا ته دنیا میرم
مثل تموم عاشقا دنیا رو کولم می گیرم

آخ یه دوست دختری دارم شر و شیطون و بلا
شهرو به هم می ریزه وقتی که میادش اینورا
یه آتیش پاره دارم وقتی که چشمک می زنه
دل همه اهل محلمونو از جا می کنه
عشق و صفای دنیا فقط تو این دو حرفه
دوست دخترم خوشگله و پوستش به رنگ برفه

آخ یه دوست دختری دارم شر و شیطون و بلا
یه تیکه الماس می مونه بین تموم دخترا
عروسک خوشگل و نازه عسله تو بغلی
هیچکی مثل اون نمی شه تو دلبری و خوشگلی
عشق و صفای دنیا فقط تو این دو حرفه
دوست دخترم خوشگله و پوستش به رنگ برفه

نکنه که دوسم نداره منو از یادش بره
واسه عاشق شدن این دلم همیشه حاضره
اگه بگه واسم بمیر لب تر کنه من می میرم
مثل تموم عاشقا دنیا رو کولم می گیرم
واسه یه لحظه دیدنش تا ته دنیا رو میرم
بهترین کادوی این دنیا رو واسش میگیرم
عشق و صفای دنیا فقط تو این دو حرفه
دوست دخترم خوشگله و پوستش به رنگ برفه
عشق و صفای دنیا فقط تو این دو حرفه
دوست دخترم خوشگله و پوستش به رنگ برفه




دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
حجم: 7.08

مدت: 3:43


نظرات 1 + ارسال نظر
نیل شنبه 19 دی 1394 ساعت 15:07

میشه کلیپ شو بزاری لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد