:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ من میرم از عماد اسکای


توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه


عماد اسکای رضا هیتلر من میرم
عماد اسکای، رضا هیتلر - من میرم ( تیغ مرگ)
Emad Sky Ft. Hitler Ft.Ebtezall - Man Meram

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



 

توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه
از این دنیا میرم حتی اجلم دنبال منه
دیگه تو روزای دنیا فقط پنچشنبش مال منه
خون مثل بارون میباره چیزی نیست دیگه اونو بند بیاره
دست و دل سنگ تو توی تابوت مرگم میذاره
رفتیو تنهام گذاشتی میدونستی که بری من میمیرم
مثل لحظه ی نبودنت تنها میمیرم
من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه

من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه


...


من میرم باسه همیشه دختر

دلم واست تنگ میشه اینو گفتم

فقط بپا،یکجا،ضدحال

نخوری از من

انتقامم میگیرم من حتما

بدبخت خستم جز من

جز من نیست اینقدرتو رو بخواد عمرا

بودن لکنت از پشیمونی از جدایی

گفتم اگه رفتی نداشته باش انتظاری از من

قطعا منم رفتم

اشک نریز باسم

بی خود نگیر ماتم

حتی توی خوابم جساب نمی کنم آدم

آره قاتم و میزنم قید تو رو

از جلو چشمام دیگه گمشو برو ...


...


توی دستم تیغ و تو اون دستم عکس توئه
امشب شب مرگ منو شب رقص درد توئه
از این دنیا میرم حتی اجلم دنبال منه
دیگه تو روزای دنیا فقط پنچشنبش مال منه
خون مثل بارون میباره چیزی نیست دیگه اونو بند بیاره
دست و دل سنگ تو توی تابوت مرگم میذاره
رفتیو تنهام گذاشتی میدونستی که بری من میمیرم
مثل لحظه ی نبودنت تنها میمیرم
من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه

من میرم واسه همیشه

من میرم دنیا داغون باشه


...


یه نگاش به سقف

یه نگاش به دست

ضربان قلبش رفتش روی صد

برگ های بهاریش زود شد چه زرد

حلقه عشقش خم شد شکست

اون داشت می رفت و ترس داشت میومد

جاده طولانی عمرش سر اومد

کاش میتونستی درک کنی چی میگم

دل دل زدناشو من به سادگی دیدم

صدایی شنیدم از بغض و نفرت

که پر کرده بود اینه اشک فکت

اینه قصه ی مرگ

جسم یک مرد

بی روح شده

اینه قصه ی من




متن اختصاصی قدیم موزیک 


دریافت: picofile

کیفیت: 128
حجم: 3.20

مدت: 3:29


نظرات 2 + ارسال نظر
سینا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 13:11

خیلی خوبه

عسل سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 18:05 http://asham.rozblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد