:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ راه دشوار از محسن چاوشی


آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن
رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن


محسن چاوشی
محسن چاوشی - راه دشوار
Mohsen Chavoshi - Rahe Doshvar
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



شاعر: مریم حیدزاده



اولش فکر نمی کردم که دلم رو برده باشه
یادلم،گول چشای روشنش رو خورده باشه
اما نه گذشته دیدم دل من دیونه تر شد
به تو گفتم و دلت از قصه ی من با خبر شد
آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن
رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن

میدونم دوسم نداری مثل روزای گذشته
من خودم خوندم تو چشمات یه کسی اونو نوشته
میدونم فرقی نداره واست عاشق بودن من
میدونم واست یکی شد بودن و نبودن من
اما روح من یه دریا پره از موج و تلاطم
ساحلش تویی و موجاش خنجرای حرف مردم





دریافت: picofile

کیفیت: 128
آلبوم: نفرین
حجم: 4:69

مدت: 5:07


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد