:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ بهاره از نیما


امشب دوباره، دلم هوای تو داره
بیا پیشم عزیزم، دوستت دارم بهاره

نیما
نیما - بهاره
Nima - Bahareh
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...



امشب دوباره
دلم هوای تو داره
بیا پیشم عزیزم
دوستت دارم بهاره
امشب دوباره
چشام گریتو داره
دوریت برام چه سخته
دلم آروم نداره
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
آره دنیای منی تو

تو بیا نهال جان من تویی
تو بیا همه وجود من تویی
تو بیا شیرینی زندگیم
تو بیا بهار شب تنهاییم
تو بیا غزال صحرای دلم
تو بیا فسونگر چشم و دلم
تو بیا غزال صحرای دلم
تو بیا فسونگر چشم و دلم
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
آره دنیای منی تو

امشب دوباره
دلم هوای تو داره
بیا پیشم عزیزم
دوستت دارم بهاره
امشب دوباره
چشام گریتو داره
دوریت برام چه سخته
دلم آروم نداره
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
آره دنیای منی تو

تو بیا نهال جان من تویی
تو بیا همه وجود من تویی
تو بیا شیرینی زندگیم
تو بیا بهار شب تنهاییم
تو بیا غزال صحرای دلم
تو بیا فسونگر چشم و دلم
تو بیا غزال صحرای دلم
تو بیا فسونگر چشم و دلم
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
زیبای منی تو
مهتاب منی تو
بهار عشق قشنگم
فقط مال منی تو
آره دنیای منی تو




دریافت: picofile

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: سایه
حجم: 10:2

مدت: 4:28



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد