:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ مست مستم از پرویز


من امشب مثل هر شب مست مستم
ز مستی شیشه غم رو شکستم


پرویز - مست مستم
پرویز - مست مستم
Parviz - Maste Mastam

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

من امشب من امشب مثل هر شب مست مستم
من امشب مثل هر شب مست مستم
ز مستی شیشه غم رو شکستم
من امشب لول لولم چه سرمست و ملولم
من امشب لول لولم چه سرمست و ملولم
ز بس که مست مستم بابا نمیدونم کی هستم
ز بس که مست مستم نمیدونم کی هستم

تو این دنیا باید می خورد و خوش بود و صفا کرد
تو این دنیا باید می خورد و خوش بود و صفا کرد
که این دنیا دیگه به کی وفا کرد
که این دنیا دیگه به کی وفا کرد


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: مست مستم
حجم: 7:09

مدت: 3:05

دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد