:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ گل ناز از شایان


من غرق تماشاتم وقتی که می رقصی
محو قد و بالاتم وقتی که می رقصی

شایان - گل ناز
شایان - گل ناز
Shayan - Gole Naz

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
من غرق تماشاتم وقتی که می رقصی
محو قد و بالاتم وقتی که می رقصی
امشب که گل افشونه گلا زدن جوونه
می رقصی و می خندی گل عشقت بمونه
همش ناز ناز ای دلبر طناز
کبوتر عشقمو دادی تو به پرواز
فقط ناز ناز ای دلبر طناز
کبوتر عشقمو دادی تو به پرواز
برقص ای گل نازم
برقص ای گل نازم
برقص تا که دلم رو
به عشق تو ببازم
برقص ای گل نازم
برقص ای گل نازم
برقص تا که دلم رو
به عشق تو ببازم

میگن که عشق وقتی میاد یواشکی در می زنه
اگه به روش وا نکنی درو با لنگر می زنه
سر راهت می شینه یه روزی پیدات می کنه
رو دلت پا می ذاره اسیر و رسوات می کنه
آخ همش ناز ناز ای دلبر طناز
کبوتر عشقمو دادی تو به پرواز
فقط ناز ناز ای دلبر طناز
کبوتر عشقمو دادی تو به پرواز
برقص ای گل نازم
برقص ای گل نازم
برقص تا که دلم رو
به عشق تو ببازم
برقص ای گل نازم
برقص ای گل نازم
برقص تا که دلم رو
به عشق تو ببازم


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: گل ناز
حجم: 11:9

مدت: 5:10

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد