:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ پرسه از شهریار


پرسه بزن تو چشم من، چشمام که خواب ندارن
برای رد پای تو همیشه جا می ذارن


شهریار - پرسه
شهریار - پرسه
Shahryar - Parseh

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...


پرسه بزن تو چشم من چشمام که خواب ندارن

برای رد پای تو همیشه جا می ذارن

پرسه بزن تو خیال خیال من مال تو

قلبمو می دم که بشه عیدی امسال تو

پرسه بزن تو یاد من که دل خوشم به یادت

چیکار کنم دل عاشق دل بدجوری می خوادت

پرسه بزن تو خیال خیال من مال تو

قلبمو می دم که بشه عیدی امسال تو

نگاهتو از من نگیر شب بی ستاره می شه

مهتاب زیر چادر شب بدجور بی چاره می شه

بیا که پل بسته برات دستای من گذر کن

ستاره ی خیال من با من شبو سحر کن

پرسه بزن تو چشم من چشمام که خواب ندارن

برای رد پای تو همیشه جا می ذارن

پرسه بزن تو خیال خیال من مال تو


کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: پرسه
حجم: 11:7

مدت: 5:05

دریافت: picofile
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد