:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ ارمغان تاریکی از محمد اصفهانی


چه در دل من ، چه در سر تو
من از تو رسیدم به باور تو

محمد اصفهانی - ارمغان تاریکی

محمد اصفهانی - ارمغان تاریکی

Mohammad Esfahani - Armaghane Tarik

با کیفیت بالا 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 
 شاعر : عبدالجبار کاکایی
 آهنگ ساز : فرید سعادتمند


چه در دل من ، چه در سر تو
من از تو رسیدم به باور تو
تو بودی و من به گریه نشستم
برابر تو ، بخاطر تو
به گریه نشستم..
بگو چه کنم؟

با تو ... شوری در جان
بی تو ... جانی ویران
از این زخم پنهان ، میمیرم!
نامت در من باران
یادت در دل طوفان
با تو امشب پایان میگیرم !

نه بی تو سکوت ، نه بی تو سخن
به یاد تو بودم ، به یاد تو من
ببین غم تو رسیده به جان و دویده به تن
ببین غم تو رسیده به جانم ، بگو چه کنم؟

با تو ... شوری در جان
بی تو ... جانی ویران
از این زخم پنهان ، میمیرم!


کیفیت: اورجینال 320
حجم: 6:82

مدت: 2:58

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد