:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام آرامش محض


دنیای تو ، دنیای پر از آرامش محضه
دور از چشمات، هر ثانیه هر جا دلم میلرزه

علیرضا روزگار - آرامش محض

علیرضا روزگار - آرامش محض

Alireza Roozegar - Arameshe Mahz

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

حرفای تو

مثل مرهمه تو دل تنگ شکستم

چشمای تو

جون میده تو این پا به پای خستم

دنیای تو

دنیای پر از آرامش محضه

دور از چشمات

هر ثانیه هر جا دلم میلرزه


حرفامو باور کن

شاید این دفه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اون که دوست داره مثل خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جای نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نزار حال خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیش چشات پر پر شه

نزار احساس قشنگی که به تو دارم واسم شر شه


شاید یکی دیگه نزاره_و چشمای تو غرق انتظاره_و

قلب شکسته ی تو گیر یاره_و تو نتونی

حرفای پنهونی نداریمو دل بیقرارو جونی نداریمو

تویی درمون بیقراریمو شاید ندونی


حرفامو باور کن

شاید این دفه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اون که دوست داره مثل خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جای نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نزار حال خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیش چشات پر پر شه

نزار احساس قشنگی که به تو دارم واسم شر شه


کیفیت: 128
حجم: 3:51

مدت: 3:35

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد