:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام به کسی چه


به کسی چه این صدا کارش از تو خوندنه
یا که کار هرشبم با گریه بیدار موندنه

بابک جهانبخش - به کسی چه
بابک جهانبخش - به کسی چه
Babak Jahanbakhsh - Be Kasi Che
دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

به کسی چه این صدا کارش از تو خوندنه

یا که کار هرشبم با گریه بیدار موندنه

باز می خونم از تو که دوست دارم خیلی زیاد

تو همون حس قشنگی که دلم عمری می خواد

به کسی چه اگه من کنار عکست می شینم

اگه توی آینه ها تورو همیشه می بینم

اونکه خنده اش رو دیواره طرح تصویر منه

نکنه این گریه ها راست راستی تقدیر منه

تو بگو رد کیه توی این ترانه ها

تو بگو من خسته ام از همه این بهانه

هی میگم خاطره هاتو بذارم پشت سرم

بگو اخه چه جوری می شه که از تو بگذرم

مث یه غریبه از این آشنا خسته نشو

مث این مسافرا به جاده وابسته نشو

تو دیگه نگو تموم تمومه این اخر راست

همه فصلای با تو بودنم یه اشتباه

همه با روزای با تو بودنم یه اشتباس

نه اصلا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه

واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه

اصن حرفی نزن اصن حرفی نزن

نه اصلا حرفی نزن زندگی از تو خوندنه

واسه من هوا چیه نفس کنارت موندنه

اصن حرفی نزن اصن حرفی نزن

 


کیفیت: اورجینال 128
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد