:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام نامه


چیه حرف دل تو..، که هی جوابم میکنی
خونه خرابم میکنی، از غصه آبم میکنی

سامان جلیلی - نامه
سامان جلیلی - نامه
Saman Jalili - Nameh

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 


آهنگساز: سامان جلیلی
ترانه‌سرا: امید علیجانی
تنظیم‌کننده: حامد برادران



چیه حرف دل تو..
که هی جوابم میکنی
خونه خرابم میکنی
از قصه آبم میکنی
ته حرفاتو بگو..
قولو قرارت چی شده
دلت عزیز کی شده
که عشق من شوخی شده

سر حرفات که نموندی .. نموندی.. نموندی...
منو بیراهه کشوندی .. کشوندی ..کشوندی...
تو که عشقت همه ی دارو نداره
دل من بود..
دلو بدجوری سوزوندی.. سوزوندی.. سوزوندی..
پای قولات که نموندی.. نموندی .. نموندی..
تبو درداتو رسوندی .. رسوندی ..رسوندی..
اونهمه نامه نوشتم همه حرفای
دلم بود..
چرا حرفامو نخوندی.. نخوندی.. نخوندی..
خیلی حرفه با کسی..
تا ته دنیا راه بیای
هر کاری کرد کوتاه بیای
بگه برو کجا میای
منکه رفتم بعد من..
کیه تحملت کنه
تو نترسی که ولت کنه
غصه رو تو دلت کنه

سر حرفات که نموندی .. نموندی.. نموندی...
منو بیراهه کشوندی .. کشوندی ..کشوندی...
تو که عشقت همه ی دارو نداره
دل من بود..
دلو بدجوری سوزوندی.. سوزوندی.. سوزوندی..
پای قولات که نموندی.. نموندی .. نموندی..
تبو درداتو رسوندی .. رسوندی ..رسوندی..
اونهمه نامه نوشتم همه حرفای
دلم بود..
چرا حرفامو نخوندی.. نخوندی.. نخوندی

کیفیت: اورجینال 320
دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد