:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جوابم نکن از محسن چاوشی


جوابم نکن مُردم از نا امیدی
شاید عاشقم بشی خدارو چه دیدی ...

محسن چاوشی پرچم سفید
محسن چاوشی - جوابم نکن
Mohsen Chavoshi - Javabam Nakon

با کیفیت بالا اورجینال 320

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ...
 

جوابم نکن مردم از نا امیدی
شاید عاشقم بشی خدارو چه دیدی
خیال کن چواب من و دادی اما
غزیزم جواب خدارو چه دیدی
همین جوری اشکام سرازیر میشن
دیگه از خودم اختیاری ندارم
من از عشق چیزی نمیخوام به جز تو
ولی از تو هیچ انتظاری ندارم
صبوریم کمه بی قراریم زیاده
چقدر بی قرارم من صاف و ساده
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو
صبوریم کمه بی قراریم زیاده
چقدر بی قرارم من صاف و ساده
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو


نذار زندگیم راحت از هم بپاشه
جوابم نکن مردم از بی قراری
یه چیزی بگو پیش از این که بمیرم
به خوابم بیا پیش از این که بخوابی
شب از نیمه های زمستون گذشته
به خوابم بیا پیش از این که بمیرم
اگه پا به خوابم گذاشتی عزیزم
یه چیزی بگو تا که آروم بگیرم


صبوریم کمه بی قراریم زیاده
چقدر بی قرارم من صاف و ساده
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو
صبوریم کمه بی قراریم زیاده
چقدر بی قرارم من صاف و ساده
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو

کیفیت: اورجینال 320
آلبوم: پرچم سفید
دریافت: picofile

نظرات 1 + ارسال نظر
sajad جمعه 4 تیر 1395 ساعت 08:23 http://قدیم موزیک

عالیی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد