:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...
:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

:: قدیم موزیک │ دانلود اهنگ قدیمی ::

... گلچینی از بهترین آهنگهای ایرانی ...

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام دریا


قدم زدم، تو خاطره هات، یادم اومد تمام حرفات
دلم میخواست دلتو بخواد ...

پازل باند - دریا
پازل باند - دریا
Puzzle Band - Daryaa

با کیفیت خوب 128

دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

آهنگساز: پازل بند
ترانه‌سرا: مهرزاد امیرخانی
تنظیم‌کننده: پازل بند



دریا دریا...

قدم زدم تو خاطره هات یادم اومد تموم حرفات

دلم میخواست دلتو بخواد کنار من عوض شه دنیات

دم غروبه و تنگه دلم

با خودمم میجنگه دلم

تویی حس قشنگ دلم

دریا دریا اشک تویه ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه نگاهم

ساحل ساحل بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم چقد شکستم

دریا دریا اشک تویه ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه نگاهم

ساحل ساحل بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم چقد شکستم

تو خلوتم تو خاطره هام یه قایق شکسته چشمام

رفیق شدم دیگه با ساحل دلم برام دیگه نشد دل

دم غروبه و تنگه دلم

با خودمم میجنگه دلم

تویی حس قشنگ دلم

دریا دریا اشک تویه ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه نگاهم

ساحل ساحل بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم چقد شکستم

دریا دریا اشک تویه ساحل نگاهم

بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه نگاهم

ساحل ساحل بوش میریزه توی گلوی بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم چقد شکستم


کیفیت: 128

دریافت: picofile

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد